вторник, 21 ноември 2017 г.

LinkedIn етикет: 6 начина да поддържате връзка и да бъдете забелязани в LinkedIn

LinkedIn е страхотна платформа, която ни позволява да се свържете дигитално с много хора, с различни марки, които харесваме. Позволява ни и да създадем професионална общност с колеги и партньори. Лесно боравейки със своето онлайн резюме, ние можем също да се свържем с потенциални работодатели или клиенти и да покажем уменията си. От споделянето на препоръка за някой, с когото сме работили, до това да получим най-новите актуализации от BNI Global, LinkedIn може да бъде мощен инструмент за развиване на нашия бизнес. 

Обучението за LinkedIn, което един от членовете на BNI Успех - Любомир Кабакчиев, маркетингов експерт и основател на Flexica, ще представи разкрива още информация за това, как да получите повече бизнес възможности от приложението.



Ако това е такава страхотна платформа, защо толкова много професионалисти не знаят как да подходят в LinkedIn? Преди да изпратим заявка за контакт, да препоръчаме някого за негово умение или да публикуваме нечий профил на собствената си стена, добре е да разгледаме тези съвети, за да бъдем човекът, с когото другите искат да се свържат.

  1. Позиционирайте страницата си честно и по начин, който подчертава уменията Ви. Вашата онлайн самоличност е огромен ресурс, който да покаже кой сте и какво правите  в нашата дигитална епоха. Нека профилът или страницата на Вашата марка да говорят за Вас и да споделят добрата работа, която вършите по директен начин, който не заблуждава другите.
  2. Публикувайте редовно, но не твърде редовно. Колко е твърде много? Това ще зависи до голяма степен от целевия Ви пазар, но обикновено ще е достатъчно един до четири пъти на ден. Последните актуализации на алгоритъма на LinkedIn, целящи да се намали спамът и неподходящото съдържание, вероятно ще блокират повечето от публикациите Ви към фийда на последователите Ви, особено ако публикувате твърде често.
  3. Вместо да изисквате препоръки в LinkedIn, дайте ги на другите, с които сте свързани. В повечето случаи ако някой получи похвала за уменията си в мрежата той връща услугата. Използвайте Givers Gain® манталитета онлайн, точно както бихте го направили и офлайн.
  4. Препоръчвайте своите контакти само за умения, които знаете, че те имат. Ако някой е отбелязал, че е квалифициран за бюджетиране във фискалната година и за вътрешен одит, но сте работили с този човек само в една от посочените сфери – не препоръчвайте нещо, за което не можете да говорите с конкретика. Като утвърждавате уменията на някой Вие всъщност гарантирате, че този някой е квалифициран. Не се поставяйте в неловко положение - никога не знаете какво може да се върне при Вас.
  5. Когато напишете препоръка за някого, уверете се, че си струва! Колкото по-конкретни можете да бъдете, толкова по-голяма е възможността препоръката ви да доведе до продажба на продукт или услуга на контакта ви.
  6. Изпратете съобщение с покана за контакт към хора, с които може да сте се срещнали наскоро. Помогнете на своя евентуален бъдещ контакт да си спомни как са те срещнали и кой сте, като добавите кратка персонализирана бележка с искането си за връзка. Особено след среща на дружество е възможно хората да получават множество заявки наведнъж. Изпъкнете от мнозинството и помогнете на другите да запомнят точно кой сте.


Прочетете още: