понеделник, 27 ноември 2017 г.

Препоръката през BNI носи предварителен кредит на доверие



Рубриката "Моята успешна BNI история" представя Ива Балашева. Член на BNI Партньори и президент за периода октомври 2017-март 2018, юрист по образование, тя започва професионалния си път като експерт и по-късно мениджър в областта на трудовото право и човешките ресурси. Собственик и управител на IVB - консултантска компания в областта на стратегическия HR, която предлага комплексни решения в съответствие с индивидуалните организационни потребности. www.ivb.bg


Представи се в 30 секунди:

Здравейте, аз съм Ива Балашева, работя като HR консултант и помагам на собственици и изпълнителни мениджъри на компании да намерят правилните хора за техния екип, да ги обучат и въведат в работата и да създадат ред и структура в компанията, така че да освободят време за себе си и за работата върху своя бизнес. В момента съм президент на BNI партньори, първото BNI дружество в България.

Какво е за теб идеална препоръка?

Идеалната препоръка е към компании, които типично имат до 80 човека персонал и нямат вътрешен HR назначен, така че аз да мога да помогна да направим аутсорсинг/outsourcing на тази дейност.

Защо избра BNI?

Избрах BNI, защото чрез BNI, когато се свържа с един потенциален клиент, аз влизам с предварителен кредит на доверие, който е изключително важен в моята работа. HR-ът е дейност, която е свързана с много конфиденциална информация и с работа с най-ценния ресурс в компанията, това са хората, и за да се обърне един собственик на бизнес към мен трябва да е уверен, че моята услуга е качествена и може да даде резултат. А именно чрез BNI постигам този предварителен кредит на доверие с моите клиенти.

Каква е твоята успешна BNI история?

Успешната ми BNI история е свързана най-вече с това, че по някакъв начин всичките ми клиенти пряко или косвено са свързани с BNI. Първият ми клиент, който имах на абонаментен договор, беше след поредица от срещи, като първата се осъществи благодарение на един ден на посетителя в нашето дружество, където имаше страшно много хора и аз на случаен или може би не толкова случаен принцип застанах на една маса, запознах се с изпълнителния директор на една компания и след 3-4 срещи ние започнахме съвместна работа на абонаментен принцип. Така че по някакъв начин всички мои клиенти са свързани чрез или с BNI.




Как каниш гости на сутрешните срещи на BNI?

Много лесно! Когато някой ме помоли за среща, аз му казвам: „О, да! Разбира се, заповядай! Аз всеки вторник съм на среща на бизнес професионалисти, които си помагат взаимно да развиват своя бизнес. Ако искаш да видиш какво правим – заповядай при нас!“. Примерно преди една седмица така поканих сътрудник на Пенсионно осигурителен фонд „Доверие“. Той ми се обади да ми предлага да сключим съответно за моите осигурители – да направим – пенсионно осигуряване. Аз му казах: „Да, чудесно, това е една много добра идея! Но аз съм (ние сме) една малка компания, ако искате да видите още 30 такива компании, много по-големи от моята и не само консултантски, елате на среща, на която всеки вторник аз се събирам с моите партньори.“ Човекът беше много доволен – дойде, направи много бизнес и за него също беше от полза.