понеделник, 28 август 2017 г.

Бъдете отговорни, за да постигнете целите си

Отговорността ни помага да изграждаме взаимоотношения, да постигаме цели и да се развиваме лично и професионално. Когато сте в екип, вие държите хората около вас отговорни за резултатите по проектите, така както клиентите държат компанията или вас самите отговорни за предоставянето на отлични услуги и продукти.


За професионалистите и предприемачите е важно да са отговорни и да се придържат към своите стандарти за качество. По-лесно е да изискваме отговорност от служителите си, от колкото от самите себе си. 

Затова е важно да имате в живота си партньор, на когото можете да разчитате да ви помага при постигането на целите. Това може да бъде човек, с когото работите в тясно сътрудничество по проект, близък приятел, с когото просто споделяте новините или дори може да бъде някой, когото да наемете - например бизнес коуч.

Прочетете още: Предпочитаме да правим бизнес с някой,
когото познаваме


Когато се оглеждате за някой, който e вашият отговорен партньор, потърсете някого, когото уважавате, когото нe бихте искали да разочаровате, но и който има време да ви помогне. Най-важното – трябва да търсите някой, който ви познава, който познава целта, която преследвате и знае какво правите в тази посока.

Вашият отговорен партньор трябва и да е започнат с останалите приоритети в живота ви – ако прекарвате неделите без изобщо да отговаряте на мейли и телефон, само и единствено със семейството си, добре е този човек да е наясно, че в този един ден вие няма да направите нито крачка към целта си. Да определите тези граници е добре, но част от отговорността е да знаете, че ви предстои период, в който да свършите малко работа предварително – така няма да се получи ситуация, в която сякаш бягате от отговорност.

Прочетете още: 7 стратегии да поддържате връзка


Като важен фактор за успеха ви, отговорността е от решаващо значение. Като една от основните ценности на BNI, ние виждаме как нашите членове се държат отговорни един друг по отношение на напредъка си всяка седмица - посещението, следването на препоръки и поканите към външни посетители на тези срещи. Освен всичко останало, това са и елементи, за които членовете на организацията знаят, че могат да разчитат на останалите в своето дружество с цел да бъдат мотивирани и насърчени да правят тези неща.

Прочетете още: Топ 10 характеристики на добрия нетуъркър