понеделник, 15 май 2017 г.

5 цитата на Ричард Брансън за силата на нетуъркинга

Ричард Брансън е емблематична фигура в световния бизнес, изградил империя със своите собствени усилия. Неговият иновативен подход към различни ситуации му печели името на новатор, на пионер в създаването на успешни бизнес модели. На 19 май 2017г. той ще посети за първи път България и ще изнесе отворена лекция.



Колко важни за него обаче са нетуъркинг отношенията, как гледа на създаването на контакти и на работата в мрежа? До колко те са изначално свързани с успеха на бизнеса и защо почти всеки човек от екипа на компанията му трябва да бъде обучен в това изкуство?

Отговорите прочетете в споделените пет цитата на създателя на Virgin:

1. "За един предприемач способността да се изграждат връзки е голямо предимство. Когато работите в област, в която нямате специализирани познания, това често е единственият начин да си свършите работата правилно. Когато екипът ни във Virgin искаше да отиде в космоса, аз потърсих най-добрия инженер в света, за да ни помогне да изградим космически кораб. Щом се свързахме с Бърт Рътън, създател на революционния SpaceShipOne, успяхме да се заемем с работата по създаването на Virgin Galactic"

2. "Успехът в бизнеса е свързан с осъществяването на връзки. Ние във Virgin Group никога не сме наемали никого, чиято длъжностна характеристика е ограничена до вътрешни и външни контакти, следователно почти всички служители имат тези умения. Това е помогнало на компанията да се разшири в толкова различни индустрии - от музика към мобилни телефонни услуги: докато изграждаме връзки в други области, успяхме да разширим нашия опит и да увеличим обхвата си".

3. „Богатите възможности за работа в непрекъснат контакт са постоянна характеристика в историята на Virgin. Така например най-старият и най-младият бизнес в групата се възползват от бързата способност на служителите да изграждат силни работни отношения.

4. "Бизнесът е изграден само върху личен контакт. Независимо колко тежка е вашата работа, не позволявайте да работите на бюрото или в офиса си по цял ден, всеки ден - за вашето собствено благополучие и за здравето на вашия бизнес, трябва да излезете навън, да срещнете хора и да развивате взаимоотношения. Ако обсъждате работен въпрос със служител или потенциален клиент над едно кафе, а не просто изпратите имейл, по-вероятно е да изградите връзка, а това ще ви бъде от полза, ако някога се наложили да се справите с всички проблеми заедно. Добрите мениджъри дават на своите екипи свободата да определят свои собствени графици, осъзнавайки, че същото важи и за отношенията на служителите с техните колеги и клиентите на компанията"

5. „Можете да изградите чудесни взаимоотношения и докато седите на бюрото си. Чрез социалните медии можете да се свържете с почти всеки, а след това да се свържете и в реалния свят. Неотдавна една 12-годишно момиче, което изучава бизнес науки, ми изпрати имейл с молба за няколко съвета, забелязах бележката й и я написах отново. Тези дни, единственото нещо, което ви спира да изграждате своята мрежа, е колко време отделяте за нея. Всеки може и трябва да бъде нетуъркър."

Чуйте какво мисли сър Ричард Брансън за нетуъркинг маркетинга: